REKLAMA
Znaleziono 5432 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Częstochowie otwarto Hotel Park 17. Powstał w zabytkowej kamienicy z początku XIX wiekuartykuł
Pokaż artykuł
W Częstochowie otwarto Hotel Park 17. Powstał w zabytkowej kamienicy z początku XIX wieku
Częstochowa wzbogaciła się o nowy hotel. Przy skrzyżowaniu ulic św. Barbary i św. Kazimierza, rozpoczął działalność czterogwiazdkowy Hotel Park 17. Ta inwestycja była planowana przez ponad dekadę.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Kolejna nowa inwestycja mieszkaniowa na osiedlu Lipa Piotrowskaartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna nowa inwestycja mieszkaniowa na osiedlu Lipa Piotrowska
Szykuje się kolejna nowa inwestycja mieszkaniowa w północnej części Wrocławia, na terenie Lipy Piotrowskiej, jednego z najszybciej rozwijających się osiedli w stolicy Dolnego Śląska.
Przy dworcu kolejowym w Legnicy powstanie nowe osiedle mieszkanioweartykuł
Pokaż artykuł
Przy dworcu kolejowym w Legnicy powstanie nowe osiedle mieszkaniowe
Kolejna nowa inwestycja mieszkaniowa w Legnicy. W okolicy dworca kolejowego powstanie nowe osiedle budynków wielorodzinnych. Inwestorem jest spółka ze Świdnicy.
Pojawia się zarys Nowego Placu Centralnego i trwa zasypka tunelu Złotej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pojawia się zarys Nowego Placu Centralnego i trwa zasypka tunelu Złotej [FILM]
Realizowane są kolejne dwie wielkie i ważne inwestycje w ramach Nowego Centrum Warszawy. Trwa budowa placu Centralnego, który znajdzie się w środkowej części placu Defilad. Przed Pałacem Kultury i Nauki będzie mniej betonu i asfaltu, pojawi się ponad 100 nowych drzew, tysiące krzewów, trawniki oraz niska sadzawka. Postępują też prace przy przebudowie kwartału ulic Złotej, Zgoda, Sienkiewicza i Jasnej.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Trwa realizacja ostatniego etapu budowy Areny Zabrze [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa realizacja ostatniego etapu budowy Areny Zabrze [FILMY]
Stadion sportowy funkcjonuje na obecnym terenie od 1934 roku i przez kolejne dekady zmieniał swój wygląd, funkcjonalność oraz nazwę. Nowoczesnego kształtu nabrał w latach 2011-2016, kiedy to – w ramach pierwszego etapu jej modernizacji – wybudowane zostały trzy zupełnie nowe trybuny o pojemności 24,5 tysiąca widzów. Obecnie trwa realizacja czwartej trybuny, ostatniej części Areny Zabrze.
Gmina Wrocław sprzedaje duży, atrakcyjny teren inwestycyjnyartykuł
Pokaż artykuł
Gmina Wrocław sprzedaje duży, atrakcyjny teren inwestycyjny
Gmina Wrocław przygotowała do sprzedaży kolejny duży, atrakcyjny teren pod inwestycje. Tym razem w południowo-wschodniej części stolicy Dolnego Śląska, przy ulicy Opolskiej na Księże Wielkie, tuż przy granicy miasta i drodze krajowej nr 94 w kierunku Siechnic, Oławy, Opola.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Dobiega końca realizacja ostatniego etapu budowy Areny Zabrze [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Dobiega końca realizacja ostatniego etapu budowy Areny Zabrze [FILM]
Stadion sportowy funkcjonuje na obecnym terenie od 1934 roku i przez kolejne dekady zmieniał swój wygląd, funkcjonalność oraz nazwę. Nowoczesnego kształtu nabrał w latach 2011-2016, kiedy to – w ramach pierwszego etapu jej modernizacji – wybudowane zostały trzy zupełnie nowe trybuny o pojemności 24,5 tysiąca widzów. Obecnie trwa realizacja czwartej trybuny, ostatniej części Areny Zabrze.
Kolejna polska firma inwestuje w woj. opolskim, ze wsparciem KSSEartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna polska firma inwestuje w woj. opolskim, ze wsparciem KSSE
Kolejna polska firma inwestuje w województwie opolskim, ze wsparciem Katowickiej Specjalne Strefy Ekonomicznej (KSSE), w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Tym razem w Kędzierzynie-Koźlu!
Polska wchodzi w erę energii jądrowejartykuł
Pokaż artykuł
Polska wchodzi w erę energii jądrowej
Budowa pierwszej elektrowni jądrowej to ogromne wyzwanie – zwłaszcza w kontekście ambitnego celu, aby 50% projektu zrealizowały polskie firmy. Ten projekt to także ogromna szansa dla firm, aby zaistnieć w kolejnych przedsięwzięciach energetycznych.
Podpisano umowę na rozbudowę kolejnego odcinka DK28 w Małopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowę na rozbudowę kolejnego odcinka DK28 w Małopolsce
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała kolejną – czwartą już – umowę na zaprojektowanie zmian na odcinku drogi krajowej nr 28 w województwie małopolskim. Tym razem dotyczy ona ponad 19-kilometrowej części trasy od Białki do Skomielnej Białej. Wszystkie odcinki, na których GDDKiA planuje zmiany, liczą łącznie prawie 100 km.
Polska wchodzi w erę energii jądrowejartykuł
Pokaż artykuł
Polska wchodzi w erę energii jądrowej
Budowa pierwszej elektrowni jądrowej to ogromne wyzwanie – zwłaszcza w kontekście ambitnego celu, aby 50% projektu zrealizowały polskie firmy. Ten projekt to także ogromna szansa dla firm, aby zaistnieć w kolejnych przedsięwzięciach energetycznych.
REKLAMA